Recenzie (185)
Médium - Pilot (2022) (epizóda)
Pilot mi prisiel ako zatial to najlepsie co sa od WG natocilo.
Akty X (1993) (seriál)
Najlepsi dokumentarny serial.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nedychal som. Neviem ci bol iny film az takym zazitkom a to ich bolo mnoho silnych. Faktom tiez je, ze film som videl ako teenager na VHS, mozno ako 16, 17 rocny. Moja oblubena scena: https://www.youtube.com/watch?v=JpG5ILYQnq8
Malé ženy (1994)
Pekny film, ktory som videl skor ako verziu z r. 2019. Zrejme aj preto som tu novsiu verziu ledva dopozeral. Vyborni herci - vsetci.
Bazén (2003)
Prvy film, ktory som od Ozona videl. Sice uz uplynulo dost rokov /v kine!/, to podstatne podla mojho nazoru ostava. Tym je atmosfera a pre mna je teda tato snimka timeless.
Single Man (2009)
Lutujem, ze som ten film nevidel, ked prisiel do kin. Taka doba...
Neľútostný súboj (1995)
Toto je epicka krimi - drama. Ktory film s touto tematikou sa priblizuje tejto snimke? Dajte vediet.
Medianeras (2011)
Bolo velmi osviezujuce, vidiet film, ktory nehuci.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Neviem kedy som videl film predposledny x. Ale po vcerajsom zhliadnuti je to pre mna 5*. Sceny s Walkenom su top. Velmi fajn humor, vyborna kamera.
Žena, ktorá spieva (2010)
Termin najlepsi film neuznavam, ale top filmy ano a tento medzi nimi istotne je. Uzasne.