Posledné recenzie (17)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
James Wan totálně zabil Aquamana. Neumětel, kterému se nějakým záhadným způsobem kurevsky povedlo SAW, pokračuje ve svém neumětelství. 200 mil. dolarů utraceno, efekty velice často k smíchu, dialogy naprosto tragické, herecké výkony ubohé! Ta jedna hvězda za Wilsona, který se viditelně, ač zbytečně, snažil. Běž už Džejmsi do hajzju ...
Sexuálny život vysokoškoláčok (2021) (seriál)
Poctivě dokoukány obě série! Nemohl jsem od toho odtrhnou oči. A musím ze bez vytáček přiznat, že tohle je to absolutní dno. Neuvěřitelná propagandistická a tupá sračka. Parta naprostejch dylin hystericky propaguje homo, afro a feministickou scénu. O ničem jiným to není. Přirovnávat to k " Sexuální výchově" je v tomhle případě mimo mísu. Ta byla aspoň vtipná.
Roztomilé mrchy (2010) (seriál)
Naprostý dno. Nechápu tohle hodnocení ... Otřesný scénář, dementní dialogy a v hlavních rolích trapně přehrávající herecký ansámbl. Ve zkratce je to o tom, že parta holek soutěží 150 dílů o to, která z nich je největší dylina. Toť vše, víc nečekejte!