Posledné recenzie (4)
Tajomné Mamberamo (2000)
Vynikající dokumentární film. Výborná práce s kamerou, dobře sestříháno. Dokument, který místy bere dech. Cesta, kterou nikdo před nimi nepodnikl. Celý dokument působí velmi autenticky a diváka vtáhne do děje. Tento film rozhodně doporučuju ke zhlednutí.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Tento seriál byl zajímavým počinem, škoda že byl ukončen předčasně, díky malé sledovanosti. Některé díly nadchnou u jiných si divák řekne, že radši neměli být vůbec natočeny (naštěstí jich není mnoho). Zajímavý příběh, dobré herecké obsazení i občasné účinkování postav z SG1 potěší. U seriálu se mi líbí hudba i bitevní scény destiny, rozmanitost ufonských ras. SGU jede po úplně jiné dějové linii oproti SG1 a Atlantis což určitě potěší. K 5 hvězdičkám má tento seriál daleko, ale 4 si určitě zaslouží až na díl z druhé série „Cloverdale“ ten si zaslouží ohodnocení „ODPAD“
Pozemšťan (2007)
Nedokázal jsem si představit SCI-FI film, který je bez jediného filmového triku. Režisérovi se povedl parádní kousek. Herci nemusí moc hrát a přesto je film dokonalý. V některých pasážích sice jde velmi dobře předvídat, kterým směrem se bude děj ubírat, ale to vůbec filmu nebere na atraktivnosti. Je to jeden z filmů, který si rád pustím znovu.