Recenzie (339)
Pitěr FM (2006)
Příjemná romantická komedie s celkem zajímavým tématem neustálého míjení se s někým, s kým jste vlastně denně v kontaktu, ale nedaří se Vám setkat osobně ... krásně to jde napasovat na dnešní život přes sociální sítě, jen nám tu hlavní roli v roce 2006 ještě hraje mobilní telefon ;-)
Na život a na smrť (2013)
Zacatek nuda, az jsem se lek, ale po nastupu do akce, kontaktu s vesnicanem uznavajicim stary kodex a zaver s vysvetlujicima titulkama ... to me dostalo!
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Musím říct ... "klobouček". Naprosto super komedie, s několika "mileneckými" páry ... jejichž existence se lehce prolíná, až se v závěru prolne naprosto a pro někoho i s využitím momentu překvapení. Srandy kopec, sem tam zemitější slůvko, super herci ... A můj favorit? 5 let "abstinující" učitelka angličtiny ... :-D A tak nádherně obyčejně krásná (žádná vychrtlá seschlá turbo hyper modelka co vypadá jak trapka z večírku "celebrit") Emma Stone!
Na konci sveta (2013)
Ten film je tak neskutečně blbej ... až je asi dobrej. Protože větší ptákovinu se Simonem Peggem a Nickem Frostem jsem ještě neviděl :-) Ale smál jsem se ... bavilo mě to ... a hlavně super herecký obsazení!
Kráľovstvo lesných strážcov (2013)
Pro milovníky animáků s bojovným nádechem! Je to roztomilý, napínavý a vtipný zároveň.
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
Po delší době komedie, která je fakt komedie :-) Upřímně jsem se zasmál. A zároveň naštval. Asi jsem moc prožíval příběh kluka v pubertě, co se svojí matkou, sestrou a novým přítelem matky (kterej je od prvního pohledu na ránu), jedou společně na zdánlivě nejhorší prázdniny. Ovšem - jak se dá očekávat od komedie - nebude to tak zlý. Vůbec to nebude zlý, naopak :) Ze záprdka a otloukánka se stane díky zvláštnímu plavčíkovi místního aquaparku pořádnej frajer :)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Přiznám se, že Ben Stiller není zrovna můj oblíbenec, tudíž jsem od filmu příliš nečekal. Ovšem o to víc, jak už to bývá, jsem byl překvapenej! A mile! Naprosto dokonalej příběh o marným chlápkovi středního věku, jehož éra "správce" fotek v časopisu Life končí ... a on při honbě za posledním snímkem pro titulní stranu posledního tištěného vydání začne skutečně žít. Husina :-)
V zajatí kódu (2009)
Žádná pecka napínací to nebyla ..., ovšem za to rozuzlení v závěru hvězda do třetice přibyla :-)
Útek z väzenia (2013)
Akční orgasmus! Jinak se to nazvat nedá. Kdo nemá rád Arnolda a Sylvestera, ten nepochopí. Scény, kdy prchající trio chlapců s šedinama mává do kamery šéfovi věznice nebo když Arnold urve z vrtulníku kulomet, aby řádně zloduchy pokropil ... Srdce každýho kdo má rád klasický akčňáky z 90. let musí zaplesat ;-) Hoši, těším se na Váš další film!
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
A to už jsem se bál, že podobný AKČNÍ akčňáky už nebudou. Omyl. Napínák od začátku do konce. Bývalý vyšetřovatel, co se zapojí do zdánlivě jasného případu ... a pomůže sexy advokátce odhalit pravdu. Pořádná přestřelka, rvačka i ten vykouzlený úsměv na tváři rozhodně nechybí (např. scéna kdy po celkem dlouhé honičce autem schová Jacka dav lidí na zastávce mezi sebe a vybavěj ho fajnovou čepicí) :-)))