Recenzie (63)
Neporaziteľný 2 (2006)
O něco horší díl, než jednička a dvojka. Ale to neznamená, že se na to nedá dívat. Pořád tomu patří pět hvězdiček.
Opravdový život (2008)
Docela dobré drama s herečkou AnnaSophia Robb o útěku z dětského domovu. Skvělí herci a příběh. Co víc můžu chtít od filmu.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Docela dobrá komedie s rozdvojenou osobností, kdy na jedné straně je osoba, co si nechá všechno líbit a druhá, která si zase nic líbit nenechá. U filmu se člověk párkrát zasměje. Na pět hvězdiček to ale nemá.
Horšie to už nebude (2006)
Parádní film o chlápkovy, se stejnotvárným životem, který se jednoho dne dozví, že umře. Každý by udělal to stejné, začal si užívat, jak je to je možné a o to v tomhle filmu jde. Už začátek filmu mě řekl, "tento film stojí za to".
Houbičky (2007)
Docela dobrý film o partičce, co si jede dát houbičky a náhodou jedna najde speciální druh s vedlejšími účinky. Párkrát jsem to už viděl, ale prvnímu zhlédnutí bylo nejlepší, protože konec u tohoto filmu překvapí jenom jednou.
Vojna svetov (2005)
Když jsem tento film viděl poprvé, řekl jsem si, že to musel vymyslet nějaký trochu ulítlí chlapík, protože aby stroje byli schované celou dobu v zemi a čekali na dobrou příležitost bez toho, aby jsme si jich všimli je trochu ulítlé. Ale je to přece jen sci-fi, takže nad tím mávnu rukou. Není to špatný film, ale jednou stačí.
Comeback (2008) (seriál)
Dokonalá komedie s nejlepší postavou "Ozakem". Při dívání mám někdy problém pobrat dech a to jako důkaz dobré komedie stačí.
Jurský park 3 (2001)
Co říct o třetím dílu. Prostě "hustý nářez". Ze všech tří dílu se tento nejvíc povedl.
Stratený svet: Jurský park (1997)
Druhý díl, kdy se vrátí na ostrov a zjistí, že si harmonicky upravili ostrov a nikoho tam nestrpí. Druhý díl, který se jim už moc nepovedl, ale za podívání stojí.
Jurský park (1993)
Z mého pohledu jeden z nejlepších filmových snímků s pravěkými tvory a moderním použitím D.N.A. Tomuto filmu se nedá nic vytknout. Dokonalost sama.