Obľúbené filmy (4)
Scary Movie 2 (2001)
Po prvním filmu vétší zhoršení.Po prvním díle ubyly vtipné scény a je zde stále víc trapných scén ale proti zbylím dílům série je to vcelku dobrá zábava.
Scary Movie (2000)
Vcelku dobrá parodie a zábava ale někdy je to trochu trapné a i tak je to zdaleka nejlepší díl celé série.
Madagaskar 3 (2012)
Tvůrci si dali 4 roky od dvojky pauzu a na filmu to je vidět.Čekal jsem nějakou blbost a rychle udělaný scénář bez nápadu ale tvůrci si s filmen dali práci a vznikl zajímavý příběh který ale prakticky začíná až po nástupu do cirkusového vlaku.Přestože některé scény filmu jsou trošku nudné tak celý film je výborný a myslím že se jedná o nejlepší pokračování animáku vůbec(jediný kdo se s ním může srovnávat je shrek 2).Po tomhle filmu bych s radostí uvítal čtyřku.
Rodinka úžasných (2004)
Můj nejoblíbenější film o superhrdinech.Dokonalá animace a dobrá hudba dělají z toho jeden z nejlepších animovaných filmů všech dob.