Recenzie (1 779)
Batalión (2015)
Po dlouhé době ruský válečný film,který se už řemeslně zvednul a má nakročeno Vás prostě nenudit.
Kráčajúca skala 3: Spravodlivosť (2007)
U dvojky jsem vařil a u trojky i upekl,jinak by to byla ztráta času......
Kráčajúca skala 2: Odplata (2007)
Dobře se u toho vaří.....:-D
Osamelý zabijak (2007)
Hvězdně obsazený průměrný akčňák...........
Londýn v plameňoch (2016)
Tři hvězdy za efekty jinak slabota,očekávání se nekonalo.....
Bez súcitu (2012)
Oddechovka,alá 80.léta,jíné už to nebude........
Standoff (2016)
Neuvěřitelný brak,začátek vypadal u hrobu slibně,ale pak už přišla jen nuda v baráku...........
Kill Kane (2016)
Náhodou uvidí vraždu,oni mu vyvraždí rodinu a pak příjde jeho pomsta,stokrát obehraný námět.Vinnie , ksicht drsňáka opravdu nezachrání,absolutní céčko...............
Gomora (2014) (seriál)
Realisticky natočený mafiánský seriál Gomora spolu s filmem Suburra mě po dlouhé době bavil.Tento žánr možná skončil posledním dílem Chobotnice,ale není tomu tak.Gomora je o několik tříd výše,má vše, napětí a akci........
Suburra (2015)
Skvělá kriminálka o mafii,výborná hudba.(spolu ze seriálem Gomora) patří od dob Chobotnice k tomu nejlepšímu,co bylo za poslední dobu v tomto žánru natočeno.