Recenzie (102)
Temné nebo (2013)
Absolutně nejlépe udělaný horor o emzácích! Díval bych se na to pořád.
Obyčajná tvár (2017)
Dostalo me to. Velka sila.
Čistá duša (2001)
Po dlouhe dobe urcite film, ktery stoji za koukani i vicekrat, nadherny snimek i obsazeni. Opravdu palec nahoru
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Zasmal jsem se a o to jde. Fakt prima film.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Me to caplo proste
Kliatba domu slnečníc (2007)
Jednu jen za Kirsten
Mrtvý sníh (2009)
Zombiky nemusim vubec, ale tohle jsem dokoukal...
Láske na stope (2001)
To je neuveritelna americka sracka, jednu hvezdicku jen za to, ze jwem to kvuli moji pritelkyni dokoukal....
Donšajni (2013)
Vsechno co se mohlo udelat spatne se udelalo. Co se tyce hudby ta byla dobra jen kvuli ukazkam z oper, na tom nevidim nic tezkeho sestavit mix oper...ostatni veci bych radsi nekomentoval. Bohuzel jsem ani nedokoukal, tak slaby to bylo.
Fotograf (2015)
Ja miluju pana Saudka a film v podobe Rodena v hlavni roli, ktery hral skvele, me vazne bavil. Perfektni