Posledné recenzie (361)
Známi neznámi (2021)
Srovnatelné s německou verzí, italský originál jsem bohužel neviděl. Silná role Martina Hoffmana, který udělal z filmu více komedii než drama. Nemyslím si ale, že by to mělo být na škodu.
Lucifer (2016) (seriál)
Očekával jsem uplně jiný průběh, v podstatě děj do čtvrté řady jsem čekal v první sérii, což má několik důsledků. Zaprvé mám rád, když jsem překvapen dějem, takže se objevilo spoustu zápletek, které jsem nečekal. Na druhou stranu byl ale děj často protahován, viz třetí série, ve které byl tento seriál pouze tuctovou kriminálkou. Konec hodnotím dobře, i když jsem opět čekal trošku jiné rozuzlení, ale proč ne. Herecké výkony (,které zde mohu hodnotit, protože jsem seriál viděl v originálním znění, v dabingu se hodnocení herců a celkově zvuku vyhýbám) super, charismatická hlavní dvojice a také vedlejší role obsazeny dobře - rasová vyváženost doplněna adresnými vtípky, za mě OK. Celkově seriál hodnotím velmi pozitivně, i když jsem původně čekal uplně něco jiného. Že bych si ho ale okamžitě šel pustit znovu, to zase ne. Proto hodnotím 80%.
Mimoriadna udalosť (2022)
Oproti filmu Vlastníci má Mimořádná událost širší cílovou skupinu. Většina vtipných scén je vlastně taková satira, navíc se ve filmu odráží i skutečné, často absurdní události. Stejně jako Vlastníci je tento film dobrý jak na pobavení, tak k zamyšlení.