Obľúbené seriály (10)
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003)
Jednoznačně nejlepší seriál krimi žánru...Hodně akce, humoru a prostě vše co k tomu patří...SUPER....
M.A.S.H. (1972)
Vynikající a podle mě nejlepší seriál vůbec.....(můj nejoblíbenější)....Výborní herci zvláště pak Alan Alda....Skvělý humur :D :D.....prostě seriál na 6 ******.....
Prefíkaná banda (2004)
Hviezdna brána (1997)
Můj velmi oblíbený seriál. Skvělé obsazení, spousta akci, super prostředí, nemám nic negativního na tomto serálu, ke konci škoda odchodu Richarda Deana Andersona, jeho hlášky - úžasné...hodnoceno 5*+....90%
Dva a pol chlapa (2003)
Ano, seriál je to fakt dobrý, jen po odchodu Charlieho Sheena (Charlie Harper) už to prostě není ono.....ŠKODA.... hodnotím 5 *****, protože u tohohle seriálu už 1 rok usínám den co den...:))
Krok za krokom (1991)
Výborná rodinná komedie......Tuhle řadu seriálu jsem shlédl asi za 5 dnů.......prakticky jsem ji sledoval pořád.....a nikdy mě nepřestala nudit......