Recenzie (118)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Indy sesel nejak vic nez Dr. Schmit. Nedoukano.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Jako DnD hrac jsem se nesmirne bavila. Jasnej plnej pocet, nic bych nevytknula. Doufam, ze bude vice takovych skvelych filmu. Doporucuji 5 *
Nailed It! (2018) (relácia)
Americani, alespon v tomto poradu, jsou opravdu tupi. Ani neumi precist recept. Moderatorka je strasny zjeveni a celkove je to akorat hrozne plytvani jidlem.
Vianočné želanie (2018) (TV film)
Konecne prvni "nova" pohadka, na kterou se dalo koukat. At uz to zpusobila pohadka nebo neco jineho, ja se moc bavila.
Zrodila sa hviezda (2018)
Tento příběh již po čtvrté. Tentokrát s Bradleyem a Stefani. Klobouk dolů před zpěvem herce a hraním zpěvačky. Nicméně druhá půlka filmu se nerovnala té první, která byla vážně ohromná a film se po první strávené hodině stal nudným a průměrným. Písně krásné.
Ten, kto ťa miloval (2018)
Bohuzel, tohle nezachanily ani ty pohledy na zimni karlovarsky kraj.
Veľká šestka (2014)
*Balalala*
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Stejna klise ("Slib mi, ze me zabijes"), stejny pribeh, bambilion Marvelovskych postav. Jelikoz jim za chvilku dojdou, ocekavam prichod dalsich, napr. Venoma, i treba nemarvelovskych - piratu z Karibiku nebo Grindewalda.
Snehuliak (2017)
Krasna krajina, most a i Michael Fassbender. Za to ty dve hvezdy. Dej hrozne neusporadany, cela ta pointa literarni predlohy se uplne ztratila. A herecka, ktera ztvarnila Rachel byla velmi spatna volba.
Captain America: Občianska vojna (2016)
Takové akce a nic z toho. Vážně jsem záviděla lidem, kteří to nevydrželi a v půlce filmu odcházeli. Škoda, že moje sedadlo bylo tak daleko uličce.....