Recenzie (118)
8 statočných (2006)
Brečela celá rodina.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Seznámení s postavami, některé z Pána prstenů, putování, boj, putování, boj, hora, oko.
Hmla (2007)
Takhle parádně zfilmovanou povídku od Stephena Kinga jsem ještě neviděla! Jediné, co se dost lišilo byl konec. Který mě naprosto dostal.
Atlas mrakov (2012)
Herecké výkony a masky byly naprosto famózní. A po přečtení knihy a druhém shlédnutí filmu, jsem ho už i pochopila.
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Bezzubka a scény v pozadí byly nejlepší! Skvělý animák!
Frankenweenie: Domáci maznáčik (2012)
Ani konec to k dokonalejšímu filmu, jako celku, nedotáhl.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Sériím s Charliem dávám 4*. Vždy mě tento seriál pobavil.. Bohužel díly od 9. série s Ashtonem (Waldenem) jsou zatím o ničem a nikam ani nesměřují. Takže celkově dávám 3*. I když nejraději bych dala 2*, protože Alan je naprosto nesnesitelný.
Ďateľ Woody (1999) (seriál)
Až teď vidím, jak je ten datel sebestřednej a sobeckej, což jsem jako malá neviděla.. za tučňáka dávám 1*
Nová holka (2011) (seriál)
Je možné, že jsem se nezasmála ani jednou? Nechápu tak pozitvní hodnocení. Alespoň by tam mohli dodělat umělý smích, ať alespoň vím, které ty situace mají být vtipné.
Pes a jeho blog (2012) (seriál)
Viděla jsem jen pár dílů, ale asi jsem měla štěstí, protože mě to docela pobavilo.