Posledné recenzie (4)
Rango (2011)
Celkem vydařený a zabavný animák, který je takřka povinností shlédnout v originálním znění.Johnn Depp dostál svému jménu a dodal filmu přesně to, co bylo třeba.Nádherná grafická práce s úžasným dabingem, uspokojí dle mého názoru všechny věkové kategorie.
Johnny English sa vracia (2011)
Podle mě tento film nemůže nabídnout už nic jiného,než okoukaného Rowana Atkinsona až s trapně nudným a předvídatelným humorem.Bylo zázrakem, že sem tuhle porci trapnosti ustál až dokonce a pouze z úcty k 1. dílu a trochu povedenému začátku dávam 2*.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Vynikající seriál, který diváka vtáhne do doby mezi episodou II a III.Občas sice zajde do nebezpčných příběhových extrémů, ale celkově to na mě udělalo silný dojem a fanouček Star wars si rozhodně příjde na své.