Posledné recenzie (64)
Mládeži neprístupné (2013)
Asi je to trochu prvoplánové, nechutné, něco hlubšího tam nenajdete, ale šel jsem do kina s kocovinou a tenhle film, mě celkem pobavil... Některé příběhy byli lepší, některé slabší, ale musím dát 4*, já jsem se prostě bavil...
Mluv (2004)
Pro mě velmi silné drama, sice jsem věděl od začátku co se stalo a konec se také dal předpokládat, bylo to velmi zajímavé, poutavé a napínavé. Líbilo se mi, že ve filmu byla spousta malých roliček, které měli svůj příběh a své kouzlo. Kristen byla výborná, vím že na ní hodně lidí zanevřelo po Twilight, ale tohle jedna z těch rolí, kde ukazuje, že hrát umí... V neposlední řadě musím pochválit Steva Zahna. v tuto chvíli pro mě za 5*.
96 hodín: Odplata (2012)
S jednotkou to nemůžu srovnávat, ta měla nápad děj a vyvrcholení. U Odplaty se o tom mluvit nedá. Bohužel byl děj celkem nudný, Liam nám všem ukázal, že když vás unesou, není vás vlastně problém pomocí dvou granátů a trošky páry najít třeba v Istanbulu. Boje byli občas zábavné, občas tak rychlé, že jsme nestihl chytit jak dotyčný umřel. Bohužel celkem zklamání. Tohle je jeden z filmů, který nám ukazuje, proč by měla být jen jednička.