Recenzie (64)
Mládeži neprístupné (2013)
Asi je to trochu prvoplánové, nechutné, něco hlubšího tam nenajdete, ale šel jsem do kina s kocovinou a tenhle film, mě celkem pobavil... Některé příběhy byli lepší, některé slabší, ale musím dát 4*, já jsem se prostě bavil...
Mluv (2004)
Pro mě velmi silné drama, sice jsem věděl od začátku co se stalo a konec se také dal předpokládat, bylo to velmi zajímavé, poutavé a napínavé. Líbilo se mi, že ve filmu byla spousta malých roliček, které měli svůj příběh a své kouzlo. Kristen byla výborná, vím že na ní hodně lidí zanevřelo po Twilight, ale tohle jedna z těch rolí, kde ukazuje, že hrát umí... V neposlední řadě musím pochválit Steva Zahna. v tuto chvíli pro mě za 5*.
96 hodín: Odplata (2012)
S jednotkou to nemůžu srovnávat, ta měla nápad děj a vyvrcholení. U Odplaty se o tom mluvit nedá. Bohužel byl děj celkem nudný, Liam nám všem ukázal, že když vás unesou, není vás vlastně problém pomocí dvou granátů a trošky páry najít třeba v Istanbulu. Boje byli občas zábavné, občas tak rychlé, že jsme nestihl chytit jak dotyčný umřel. Bohužel celkem zklamání. Tohle je jeden z filmů, který nám ukazuje, proč by měla být jen jednička.
Poupata (2011)
Vlastně ani nevím proč, ale tento typ filmů mám rád a řekl bych, že jsme v něm velmi dobří. V podstatě se jedná o téma, které jsme už viděli v několika filmech za poslední roky, ale téma sociálně slabších rodin, pachtící se ve svém světě, s myšlenkou a vědomím, své nicoty a prázdnoty, je něco co nás bude bavit, co nás baví, i když po Poupatech mám opět pocit toho, že můžu děkovat za to jak a kde jsem se narodil, možná už pouze to je důvod se na to podívat. Musím pochválit mladé herecké výkony, Aneta Krejčíková bylo skvělá, Jiří Maryško také... Vlastně všichni mladí. No a myslím, že o Vladimíru Javorskému nemusím ani mluvit... opět poezie. Celkově pro mě velké překvapení a plný počet.
Projekt X (2012)
Dal jsem 5*, i když vím, že kvalita filmu a myšlenka jsou velmi prosté a jednoduché. Ale co si budeme povídat, jsme mladí a kdo by nechtěl něco takového zažít? Já tedy rozhodně ano... Ale každopádně ne u sebe doma:D
Perfect Days (2011)
Taková uvolňovačka. Člověk se občas pousměje, občas je mu smutno (vlastně asi tak jednou). Kdo viděl trailer, tak to nebude žádné překvápko. Byl jsem na této hře v divadle Na Zábradlí a bylo to určitě lepší, možná ústřední hereckou dvojicí (Bydžovská a Liška). Kdo se mě překvapil, tak byl Sokol. Dávám 3* hlavně za ideu a lehce i za provedení.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Pecka. Musím říct, že jsem v půjčovně nevěděl co si mám po práci půjčit a šel jsem do tohoto kousku, protože tam nic jiného nebylo. Ale vůbec nelituji. Bylo to perfektní. Smál jsem se a krásně si odpočinul. To je myslím to, co tento film chtěl.
Svätá štvorka (2012)
Na film jsem se těšil a vůbec jsem nebyl zklamaný, Čermák a Langmajer ukázali kromě penisů i velmi kvalitní výkon. Mám rád Hřebejka i Viewegha a výsledek jejich spolupráce ve formě tohoto filmu je alespoň za mě velmi povedený a rozhodně to včera nebylo naposledy, co jsem tento kousek viděl.
Macík (2012)
Velmi úderné, vtipné, plné hvězd. Už jsem na Méďovi byl 2x a i podruhé jsem se stále dobře bavil. Cítil jsem trošku Family Guy a ten humor mám rád. Mark zahrál výborně tuto komickou roli, ze scény kdy zpívá místo Norah jsem vážně nemohl. Doporučuji všem, kteří mají rádi peprnější humor. Mimochodem vedlejší roličky v podání Sama Jonese, Ryana Reynoldse, Norah Jones a Toma Skerritta jsou perfektní.
Donnie Darko (2001)
Páni... Páni, Páni. Měl jsem tento film doma dlouhou dobu a furt mě to k němu nějak netáhlo, ale teď jsem se učil od rána a neměl jsem si co jiného pustit, tak jsem zkusil Donnieho a musím říct, že mě to úplně dostalo, naprosto skvělé, od hereckých výkonů, po hudbu, kameru, prostě všechno dohromady, Frank byl celkem hustej a jestli bude nějaká párty v maskách, tak si ho musím sehnat... Všem milovníkům filmů, které je lepší vidět vícekrát, doporučuji určitě tento kousek, super, super, super.