Obľúbené seriály (10)
Volajú ma Earl (2005)
Můj nejlepší seriál všech dob.Opravdu nevím na co se budu dívat až se na Earla dodívám.U některých dílů se opravdu řežu a mnohdy nemůžu přestat.Jiné díly jsou slabší,ale přece na dívání aspon zábavné.Za opravdu nejlepší sérii považuji 2řadu.Nejlepší díly jsou však konec civilizace,okradl zhulenýho fetáka,jmenuju se vězen a podobně.=90% za někdy slabší díly.
Hrdinovia (2006)
GENESIS:skvělé upoutání do ještě lepšího seriálu.Temné,zapeklité,napínavé,akční,to jsou žánry pro první a nejlepší řadu hrdinů.Genesis popisuje o tom,že jednoho dne vybouchne New York do povětří a,že roztleskávačce hrozí smrtelné nebezpečí.Skvělé záběry schopností a efektů v poutajícím prostředí.-slabší chvilky +prostředí,žánr,efekty schopností,pestré záležitost i děj++-=90% Genesis mě uchvátil,uvidíme co přinesou další řady POKOLENÍ:značný úbytek zajímavých a temných scén,zato přibilo akčnosti,drama,a prohloubilo se Sci-Fi.Pokolení jedná o zastavení a zničení smrtícího viru a zastavení vraha zabíjícího první lidi se schopnostmi.Zajímavá řada.Hrdinové zaznamenaly úbytek od předchůdce,ale neztratily na půvabu.-mírný pokles,více slabších záležitostí +akčnější,v některých ohledech převyšuje ++-=80%Pokolení je dobré pokračování,ale čím překvapí třetí řada? ZLOSYNOVÉ:pokud zaznamenala druhá řada lehký úbytek,třetí klopýtá na stejné hranici.Zajímavé a napínavé drama.Třetí řada Zlosynové jedná o vynalezení látky,která umožní dát lidem schopnosti,ale někdo je však proti tomu.Opět skvělé pokračování,které však znovu něco ztratilo.-další pokles,ztrácí na zajímavosti a napínavosti,už jen skoro drama +nové schopnosti,stále zajímavé, to co se čekalo-dobré ++-=75% jen doufám,že čvtrtá řada už nepoklesne. UPRCHLÍCI:výjímečně milé překvapení co se této řady týče.Čtvrtá řada Uprchlíci byla velmi na úrovni,jen chabý počet nuzných scén,skvostně porovnatelné s druhou sérií.V této sérii se rozhodne Nathan pozavírat všechny lidi se schopnostmi do speciálních cel,je však člověk,který je nechce vidět v celách,nýbrž v rakvích.+napínavé,zajímavé-no jako posledně -odskočení od tématu,opět se našly chyby v podobě nezajímavých scén-jak už je známo ++-=80%Hrdinové dokážou stále uchvátit,poslední řadu si nenechám ujít... VYKOUPENÍ:- Celkové hodnocení:-
Mr. Bean (1990)
Snad nejlepší komediální seriál,ale vždyt Rowan v tom seriálu dělá ze sebe takového troubu, že to snad není pravda!Bean však vždy udělá veselo=90% a 6 nejlepší seriál je vskutku zasloužen,jenže nevím,komedie výtečná,ale děj a příběh takřta nulový,dá se v součtu toto mínus však odpustit.Nemám se více k čemu vyjadřovat,přes 515 komentářů je dostačujících.Každý díl je pecka,k filmovým podobám jsem se nedostal,mít tak více času!
Putovanie za pravekými ľuďmi (2003)
Zajímavou a hlavně nenudící zábavnou formou uvedly tvůrci kratičký miniseriál o historii člověka spolu s hercem Alecem Baldwinem,který v několika ohledech dobře sekunduje.Novodobě technicky zpracované prostředí či samotní pravěcí lidé,co dělali jak se chovali,čím se od nás lišili,jak se vyvýjeli a o mnoho více se od tohoto dokumentárního sériálu dá zjistit.1.část:úvod,který zapříčinil skutečně vynikajíci díl seriálu.Propracované gorily s dobrým příběhem a výborným tempem =85%.2.část:poutavá část seriálu,dokonale navazující a doplnující.Ne třeba se více rozepisovat-=80%.3.část:nejspíše nejméně výpravná a přesto však obsáhlá část s leším a méně výrazným příběhem.Nedá se vytknout úchvatná krajina a neustálá pohltivá atmosféra seriálu,i přesto=75%.4část:díl,na který jsem se výslovně těšil a nezklamal.Výrazné scénky se slabší atmosférou,ale výbornou výpravností=75%.Kompletní hodnocení:jeden z mých oblíbených dokumentů.-zápletka s fantasy cestováním v čase,ale herec nevadil,od bravurního rozjezdu čím dále slabější díly +atmosféra,prostředí,pravěcí lidé,výpravnost a tempo,herec v hlavní roli,obsahově nabité,nenechá v klidu ++-=85% stále bravurní nemohu si to odpustit...
Simpsonovci (1989)
Příjemný dabing,hodně dílů a vůbec celková zábava dělá z tohoto seriálu tu pravou zábavu na všední večer.Nejlepší mi přišla asi 8-11série a možná i 21.= 80% Ale některé díly byly opravdu slabé, to jediné ještě musím říct.A některé zase tak dobré,že čtyři hvězdy jsou přijatelné.
Futurama (1999)
Dobrý Sci-Fi komediální seriál,jemně pod úrovní Simpsonů.=75%bohužel,ale ne všechny díly byly prima.Nápad-dobrý.
Teória veľkého tresku (2007)
Teorie velkého třesku je pro mě seriál u kterého se bavím jen tak zpola dobře.Dobrý díl je asi jen tak co každý pátý a ty ostatní díly jsou pro mě na horší úrovni než například český Comeback.Tento seriál se také pohybuje u docela neznámých názvů,které opravdu pochopit nedokážu a těch je tady vcelku hodně.65% od 8 nejlepšího a 3 nejoblíbenějšího seriálu na csfd jsem čekal víc.
Putovanie s dinosaurami (1999)
Můj velmi oblíbený seriál,když jsem byl malý.Každopádně nyní v tom nevidím nic zvláštního co by mohlo zabavit,je to jen o tom jak se dinosauři kdysi chovali,nebo mohli chovat.I přesto =65% prostě dokument na který se dá dívat a není nijak zdlouhavý.Ale mezi nej seriály?Kdepak.V mých oblíbených je snad jen proto,že alespon nějakým způsobem zabaví.
Pestúnka Franny (1993)
Skvělá oddechová zábava na kterou jsem se díval spolu s babi každé ráno o víkendu na primě.Vím,některé fory nic moc,ale přece,zábava dobrá.Převážnou část foru říkal sluha.=65%
Tučniaky z Madagaskaru (2008)
Jen co se tučnáci vhrnuli do TV ,neváhal jsem a díval se na tento seriál díl co díl.Asi tak u 13dílu jsem se zamyslel "moment proč se na to dívám když to má být komedie a já se celkově ve všech dílech 3krát slabě zasmál ".Poté jsem s tucnakama přestal a začal se dívat na něco lepšího.A když už se tucnaky podívám tak jen proto že se mi líbí styl v jakém je to podáváno a teké kvůli děje.To je tak vše. = 55%