Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Dr. House (2004)
Walking Dead (2010)
Merlin (2008)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Každý další díl tohoto seriálu hltám od první vteřiny, až do závěrečných titulků. Je to originální, neotřelé, jiné, než ostatní sci-fi seriály. Na rozdíl od všech ostatních, které jsem kdy shlédla, tento dokáže vzít za srdce, stejně jako nepříjemně mrazit ve chvílích napjetí. Počínaje Minisérií a konče Plánem je to úžasný příběh plný nečekaných zvratů. Konec vezme za srdce a mou citlivou dušičku dohnal až k slzám dojetí. Jednoduše skvělé, nabité emocemi.
Dexter (2006)
Od začátku do konce vyvolává tenhle počin rozpaky. Hlavního hrdinu si nemůžete tak úplně zamilovat (pokud nejste stejně "neobvyklí" jako on), ale i tak vám postupně přirůstá k srdci. A ve chvíli, kdy na něj padá podezření, kdy se bojí o svůj vlastní krk, mu nevyhnutelně držíte palce. Na jednu stranu je to, co dělá, ohavné a běhá z toho mráz po zádech, na stranu druhou, jak on sám říká - "uklízí odpad", takže to není tak úplně klasický příklad vraha. Jeho osobnost je tak rozporuplná, nevyhraněná a zvláštní, že si seriál během prvních pár minut oblíbíte a už se od něj nehnete
Kde bolo, tam bolo (2011)
Simonova kočka (2008)
Není na světě úžasnějších zvířat, než jsou kočky :-) A tenhle seriál je vážně dokonale vystihuje.