Posledné recenzie (13)
Lóve (2011)
Tenhle film mě příjemně překvapil, myslela jsem si, že to bude nějaký béčkový film a pěkně jsem se zmýlila. Herecké obsazení se mi líbilo, i když pro mě jsou tito herci neznámí, byli mi herecky sympatičtí. Ale musím bohužel říct, že konec byl přehnaný, to by chtělo pěkného Strýčka Náhodu, aby zrovna matka hlavní hrdinky byla NÁHODNĚ zastřelena jejím milým. Ode mě i přesto 4*.
Rodina je základ státu (2011)
Tak tenhle film mě totálně zklamal. Jedna horší scéna za druhou a když už jsem si říkala no tak horší už to být nemůže tak ejhle další "super" scéna a jelikož jsem na to zrovna byla v kině (ještě jako bonus), chvílema jsem opravdu měla chuť se zvednout a odejít. Celkem se divím že má tenhle film takový ohlas, ale proti gustu...
Magické deviatky (2007)
Na začátku filmu jsem si říkala, aha zase jeden z těch zamotaných filmů, kde se dozvím význam děje až na konci. Na konci filmu jsem si ale bohužel říkala what the fuck! tenhle film jsem totálně nepobrala, nepochopila jsem hlavu ani patu a to to tam bylo na konci tak krásně vysvětleno. Škoda, ztráta 99minut mého dne. Ale tak dám tam ty dvě hvězdy za herecký výkon.