Recenzie (76)
3:10 vlak do Yumy (2007)
Dobry film, ale ten koniec teda nezeriem...
Alvin a Chipmunkovia (2007)
- "Theodore, did you just...?!" - "That's a raisin, Dave" :) Prva polka 3.5 hviezdicky, druha polovica odpad, takze hadam, ze 2 hviezdicku su v priemere tak akurat.
Nabúchaná (2007)
Tak horsie nez toto je uz snad iba Break Up. Davam 3 hviezdicky, aj to iba koli peknej (nielen) tvaricke Leslie Mannovej :)
Deň zlomu (2006) (seriál)
"Na Hromnice o den více" v akčnom prevedení.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Tak tento seriál ma fakt dostal. Nemôžem sa dočkať ďalších dielov.
Honba za pokladom Templárov (2004)
3 hviezdicky pre Diane Kruger :-*
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Srandy kopeeec :)
Transformers (2007)
Nie prave nainteligentnejsi film, ale pobavi. 4 hviezdicky pre film, 10 pre Megan Fox :-*
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Tak toto bola fakt riadna p...
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Priatelia ma upozornili, že tento film je úplny odpad. Možno práve preto som od neho nič neočakával. A možno práve preto mi prišiel úplne úžasný. Tento film je tak absurdný, až je zábavný. Proste musíte vidieť!