Recenzie (207)
Ako sa zbaviť nevesty (2016)
občas usměvné nýbrž převážně kýčovité malodílo.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Vždyť to je úplná kravina, nemá to ani hlavu ani patu
Anjel Pána (2005)
Ač nejsem křesťan tak mě to pobavilo.
Bastardi (2010)
Jedna hvězda jen za to,že se tohle děje a nejen ve školách.jako film NE
Behaving Badly (2014)
Jak někoho můžou bavit tyhle filmy bez mozku. Postrádá to všechno co má dobrý biják mít-a hlavně vtip
Bez súcitu (2012)
kecy, kecy a zase jenom kecy. o ničem jiném to není.a scénář zbytečně rozvinutý a nudně dlouhý.
Bílá paní (1965)
Komedie je to fakt dobrá což o to ale těch komunistických keců co tam je.je to až do nebe volájícího.chápu tak nějak, že chtěli potěšit soudruhy z východu ale určitě by to šlo bez těch bolševických triků-viďte bílá paní
Bílá spona (1960)
Nic moc snímek. Většina děje se odehrává v noci a závěr je tak nějak useknut a bez nějakého vysvětlení jsou zadrženi pachatele. Slabota
Blesk (2011)
Je to takový typický akční film, kde nejsou příliš dlouhé dialogy. Filmem se prohání pološílený policajt a občas mu od huby upadne nějaká ta hláška. Film se mi líbíl pro jeho odlehčení oproti ostatním světěm zaplněném rádoby snímkům plných PC efektů a podobných elektronických vychytávek.
Brutal Relax (2010)
Boha jeho co to jako má být tenhle výtvor plný bezduchého myšlení....neznám nic horšího než tahle sračka vytáhnutá z další sračky a pořád takhle dokola.....chce se mi zvracet