Recenzie (2 123)
Najväčšie záhady sveta (2000) (relácia)
Variácia na Guinnesov Svet Rekordov, ktorá sa vysielala istého času na ČT1, je to slabý odvar...českí moderátori boli lepší v štúdiu ako pripravené reportáže....
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Zo začiatku trošku nostalgie, a potom nastúpil husto namakaný akčný bond, ktorý ma opäť potešil dobrou akciou a humorom Moorea...
James Bond: Moonraker (1979)
Vynikajúca vesmírna bondovka, ktorá je akčná stále, a dosť dlho sa odohráva vo vesmíre, triky nie sú na zahodenie, je tu "Čelusťák", no proste vynikajúca bondovka opäť...
Jake 2.0 (2003) (seriál)
Dobrý high tech seriál, ktoré mu ale chýbajú údernejšie časti a lepši predstaviteľ hlavnej role...
Simpsonovi: Příliš drsný pro TV (1998) (video kompilácia)
Skvelé plus k Simpsonovcov...ktoré stojí za to vidieť, pretože je to lepšie ako väščina častí...
Škandalózne odhalenie (1994)
Slušný thriller na tú dobu s hviezdami Douglas a Moore, medzi ktorými to filme iskrí jedná radosť..
Panika (2001)
Blbosť, ktorá nestojí ani za kuknutie na Gabrielle Anwar a Rutgera Hauera...typické céčko, s dementným príbehom a ešte horšími trikmi..
Návrat draka (2004)
Fúha hrá tu Jackie Chan...až 3 sekundy, kvôli tejto debiline som naňho čakal, film je sám o sebe kravinou, ale však hrá tu Jackie Chan...3 sekundy
Yamakasi - moderní samurajovia (2001)
Parkour vo filme...a je to skvelé, vtipné a tie kúsky sú úžasné, takto vznikla nová vlna filmov o Parkoure....
Juwanna vie hrať (2002)
Dobrá komédia, s typickým černoským humorom, kde neponúkne nič nového, ale ak ste s kamošmi v pohode zabaví...