Recenzie (2 123)
Králík Bunny a tři medvědi (1944)
Bugs Bunny meets 3 medvedíkovia...a stojí to opäť za to...ako vždy:D
Birdy and the Beast (1944)
Milé, roztomilé, vtipné...mágia funguje aj dodnes...
Animatrix: Program (2003)
Nezaujímavý ale akčný film...nič viacej
Animatrix: Neznámé území (2003)
Čim ďalej pozerám...tým ma to viacej začína nudiť
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
Jednoznačne akčnejšia ako 1. časť...a viacej aj vizuálne zoštylizované...
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
Ďalší vynikajúci film...ktorý je taktiež skvostom, svojou animáciou a inteligenciou..
Animatrix: Dětský příběh (2003)
Taký zvláštny príbeh..nemôžem si pomôcť
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Nadprimerný príbeh...ale dosť tam zapracovala Trinity
Mr. Bean - Starosti s Mr. Beanom (1991) (epizóda)
Mr.Bean...čo viac dodať...ide to až do plaču...ale mne to nevadí...ako vždy...Rowan Atkinson rulez:D
Slightly Daffy (1944)
Ďalšia postavička...Duffy Duck...ktorý mám radšej ako Bugsa Bunnyho...pretože je humorista:D