Recenzie (2 123)
Justin Bieber: Nikdy nehovor nikdy (2011)
nedalo mi a pri reakciách a hodnoteniach na csfd nepozrieť tento film..nestačí vidieť trailer, ukážku, fotky alebo hodnotiť film podľa názvu..film v prvom rade vyzerá veľmi dobre - remeselník John Chu (Step Up 2,3) si dal záležať na tom, aby to dobre vyzeralo..aj príbeh aj keď je to Bieber a má 16 rokov je plný prekvapení..a ukazuje klasickú cestu nahor od úplnej nuly..výpovednou silou tohoto filmu sú reakcie ľudí na Justina Biebera napr. pri rozdávaní lístkov a poukazuje na celú "biebermániu" - sila sociálnych sietí a pod...takže predtým než hodnotíte sa pozrite na film..pretože Never Say Never je slušne remeselne zvládnutý dokument o ceste nahor tohoto mladého talentu (btw. nie som nejaký extra fanda Justina Biebera)
Senna (2010)
Ako nezaujatý divák F1 si pamätám z niektorých dokumentov istého Ayrtona Sennu...po tom dokumente, ktorý je mimochodom kompletný, elektrizujúci, brilantne urobený..viem, že to bol pán jazdec..Senna je najlepší športový dokument poslednej doby..a ani takmer 3 hodinová stopáž nerobí tento dokument nudným...
Victim (2010)
dosť znekľudňujúci horor..miestami mrazivo reálny..dokumentárna kamera urobila dosť..
Erotic Nation (2009)
Či už to bola zámerná groteska s primiešaným erotiky a čierneho humoru..alebo sa to proste nevydarilo..tak Erotic Nation zaujal svojim nadhľadom..
Svetová invázia (2011)
pozerať sa na film podľa povrchu - to jest, hrozný scenár, predvídateľný dej, logika postáv (emzákov), americký pátos je zvláštne u katastrofických filmov, u ktorých platia tieto pravidlá a hlavne, nech sa málokedy stane niečo civilistom..ale obráťme to na obal - nadupaná akcia hodná každého dolára, perfektná kamera (príklad z Bournea), vhodné opisovanie...a z Liebesmana je zručný režisér..takže zhrnutie: vypnúť hlavu, užívať si veľké plátno a epické obrázky plné silnej akcie
Život po životě (2010)
Damon myslí, Damon varí, Damon sa prechádza po Londýne..Damon hrá v zbytočnom filme od velikánov Eastwooda, Marshalla a Spielberga...
Návrat kráľov (2011) (relácia)
nech TV produkovali akékoľvek braky..tento zostrih, sumár (nazývajte to ako chcete) je proste perfektný..či už trefné komentáre Hudák..ale skvelé "seriózne" rozhovory s účinkujúcimi..myslite si o mne čo chcete..ale toto som žral keď som mladý ;)
Sága o Biornovi (2011)
K videniu: http://www.youtube.com/watch?v=MV5w262XvCU
Jackass 3D (2010)
zvrátené, nechutné..ale vtipné s použitím 3D efektov..fandom Jackassu je toto nutnosť pozrieť :)
Banksy - Exit Through the Gift Shop (2010)
jasné Frantík je jedna debilná, neoriginálna postavička pobehujúca s jednou kamerou všade a hocikedy..ale ako dokument o street arte a Banksym to rozhodne zaujme...