Posledné recenzie (21)
Zmrznutá kosť (2010)
Asi by som bol dal iba 3 hviezdicky, ale tento film sa super atmosferu za ktoru si u mna vysluzil 4. Navyse Jennifer Lawrence je vo svojej ulohe uplne presvedciva a podarilo sa mi prezivat to spolu s nou.
The Dirty Picture (2011)
Nie som fanusikom indickych filmov, ale tento bol celkom zaujimavy. Ked nic ine, tak naznak biografie tam bolo citit. Zivot napokon pise najlepsie pribehy :-)
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
V pohode akcny sci-fi, ktory sa neboji robit si miestami srandu aj sam zo seba, a nebyt prebytku klise a nejakeho toho moralizovania tak by to bolo za 4. Cely cas som mal pocit ze John Carter mal ambicie byt niecim viac, bohuzial nie uplne uspesne. Myslim ale ze uz len sceny s Wool-ou stali za ten listok do kina.