Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Frank Darabont už nemusel točit nic dalšího a stejně by se stal nesmrtelným. O tomto filmu už bylo řečeno snad vše, tak jen: Bezkonkurenčně nejlepší film, u kterého jsem si jistý, že už nebude nikdy překonán, protože takové filmy už se netočí.
Klub bitkárov (1999)
Sejdou se takhle nejlepší spisovatel, nejlepší režisér a nejlepší herec své generace. Copak z toho může vzniknout? No ano, ten nejlepší film.
Prekliaty ostrov (2010)
Od začátku do konce extrémně hustá atmosféra, DiCaprio a Ruffalo v nejlepší formě a na konci ukázka toho, jak závěrečná věta může ze skvělého filmu udělat nezapomenutelný. Nelepší Scorseseho film!
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Co o tomhle filmu napsat? Napadá mě spousta oslavných komentářů, ale žádný se mi nezdá dost dobrý, tak to omezím na to, že bych mohl každou scénu vidět milionkrát a stejně by mě bavily jako poprvé. Prostě Kult.
Donnie Darko (2001)
Film skončil, uběhlo 10 minut a já stále jen tupě zíral na černou obrazovku. Hned druhý den jsem si jej pustil znovu a hltal jsem každou vteřinu. Od té doby uběhlo pár let, ale když někde zahlédnu třeba jen obrázek nebo citaci z filmu, naběhne mi husí kůže. A tak to má být. Ať si teď Kelly točí co chce, tohle genialitou překypující dílo nikdy nepřekoná. Jestli vůbec někdy někdo...
Kult hákového kríža (1998)
Edward Norton je bůh a Tony Kaye má rozhodně co říct, takže by mohl točit častěji, než jednou za 13 let.
Dobrý Will Hunting (1997)
Geniální film o mladém géniovi. Alespoň část z něj v sobě musí Matt Damon mít, jinak by takový scénář nenapsal. Velmi silný film s třešničkou na dortu, v podobě Williamsova monologu. Oba Oscary naprosto zasloužené.
Osem hrozných (2015)
Horizont udalosti (1997)
Kill Bill 2 (2004)
Ukecanější, méně akční a ještě lepší než první díl.