Recenzie (175)
3:10 vlak do Yumy (2007)
Tak tohle to je bombastický western! Ty Přestřelky ten příběh ty akce a napětí. úaa° Ten konec mě totálně složil !!!
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Začátek filmu se zdál hodně zajímavý, ale takový prázdný bez akcí, pak se to začalo rozjíždět a začalo to do sebe zapadat a ke konci to bouchlo a byla to samá akce suprové efekty atd.. Musím ještě pochválit kameru, které se od dvojky pěkně zlepšila. Jestli bude pokračování(to celkem pochybuji) budu se těšit.
ROMing (2007)
Na tohle se koukat nemusím .,.stačí se kouknout z okna
2012 (2009)
Vizuální efekty na neskutečně dobré úrovni, k tomu ještě parádní napětí a příběh, ale to je tak vše. Byla to taková pohádka až trochu k smíchu, herecké výkony byly tak napůl, ale i přesto jsme se celkem bavil. 3.5*
Bastardi (2010)
Film o tom jak cikáni kradou, znásilňují, přepadají a vraždí= čistá realita. Všechno jim to prochází.,..Proč ?..Protože za nimi stojí soudy, sociálka a celý stát kdyby to tam nebylo byl by to ''Rasismus'' . Něco na ně práskneš nebo víš tak jich na tebe vlítne 10 a ještě máš z toho problém. SPOILER A teď ke konci filmu.,..Opravdu je všechny zabil učitel z pomsty za sestru ? nebo to ty dva psychicky nevydržely a nedokázali stým žít, a tak spáchali sebevraždu ? Posuďte sami.
Robin Hood (2010)
Čekal jsme špičkový film jako byl Gladiátor, ale tohle bylo jedno z největších filmových zklamání pro mě. Začátek vypadal zajímavě a nadějně, ale pak to byla nuda a ani ten konec ve mě nevybudil žádné emoce. Film tak trochu zachránil Russel Crowe. 2,5 *
Wall-E (2008)
Super animák, který není pouze animákem, je to tam k trochu k zamyšlení jak bude možná naše a země a my vypadat. Vall-i dokázal naladit parádní atmosféru. Nádherná animace, vtip a kouzlo.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Film mě totálně dostal originálním dějem. Brad Pitt předvedl pro mě zatím nejlepší herecký výkon
127 hodín (2010)
Uááá...
Izba 1408 (2007)
Horor to není. Zajímavé téma ,ale špatné provedení.