Recenzie (175)
Zelená míľa (1999)
Frank Darabont prostě umí natočit film odehrávající se ve vězení. Světu ukázal jak je možné natočit natolik lidský film jako je Vykoupení z věznice Shawshank. O pár let později Natočil Zelenou Míli. Tak neskutečně dokonalý film jsem nikdy neviděl, tak neskutečné herecké výkony všech herců ( když říkám všech tak všech!!), kteří by si zasloužili za tohle oscara! Ku*evksy dokonalá atmosfér, ze které jsme měl křeče. Děj o kterým nevíš co bude za 10 minut a už vůbec nevíš co bude v té dokonalé závěrečné scéně. Prostě Luxus, Luxus, Luxus, Dokonalost, Dokonalost, Dokonalost ..... Ten konec mě ku*evsky dostal, že jsem brečel! né že by mě tekli slzy , ale brečel jsem !!! nevím co bych ještě dodal, toho by bylo až moc :) PS: lepší film snad už nikdy nebude
Sucker Punch (2011)
Takhle si představuji EFEKTY! byl to prostě extrém! Ta kamera, ten střih no páni. Tenhle film vám dát parádní adrenalinovou zábavu, ale nic víc je o NIČEM. Tenhle film nepotřeboval děj, který by bral dech... dech berou ty paradání efekty.,.Zack nenatočil film pro všechny, ale pro ty co milují pořádný nářez!!
10 000 pred Kristom (2008)
průměrný akce, průměrná výprava a průměrná zábava = PRŮMĚRNÝ FILM
Svetová invázia (2011)
No nebylo to špatné. Byl to docela masakr, akce byli super, ale představoval jsme si to jinak, tohle připomínalo Terminátora 4. Asi jak jsem to pochopil byl otevřený konec, takže bude možná pokračování ? + Dobré obsazení
Honba na čarodejnice (2011)
Ale jo bylo to dobrý. Jen tomu chyběla trochu víc temnější atmosféra a výprava a toho démona mohli vizuálně propracovat. Jinak Nicolas Cage, opět parádní herecký výkon
Sammyho dobrodružstvá (2010)
Jako graficky to je zpracováno pěkně, ale ten příběh je nic moc. škoda mohlo to být podobná pecka jako Hledá se Nemo.
Cesta do stredu Zeme (2008)
Není to žádná velká vizuální pecka, ale ten film má zajímavé kouzlo...
Batman sa vracia (1992)
U tohohle filmu miluji tu neskutečně dobrou atmosféru, která tam panuje po celou dobu. doporučuji
Hra o trůny (2011) (seriál)
No konečně pořádný seriál na který se dá koukat, díly plné napětí, akce, sexu, intriku a zvratů = doporučuji!
Sedem životov (2008)
Dost dobrý film ! Will měl formu - jeho nejlepší herecký výkon !