Recenzie (175)
Anjeli a démoni (2009)
Takový průměrný mysteriozní film, žádné velké emoce a zvraty.
Panelák (2008) (seriál)
Seriály ze života, které prožívá každý druhý jsou o ničem. to je ztráta času sledovat něco v televizi když to žiju
Terminator Salvation (2009)
To už není to co to bývalo.
Súboj Titanov (2010)
Dost dobré efekty, ale jinak to byla celkem nuda.
Alvin a Chipmunkovia (2007)
Jako pro děti pěkná hudební komedie.,.starší generaci to tak nenadchne.
King Kong (2005)
Špičková podívaná od Jacksona !! Super výprava, akce, emoce, efekty, hudba a obsazení. Zvláště Jacka Blacka ;) Viděl jsme původní verzi, ale ta je o proti tomuhle hodně malá. Tady se furt něco děje a nudit se rozhodně nebudete! Vůbec mě nevadilo, že to bylo takhle dlouhé, právě naopak film tím vystihl úplně všechno co film potřebuje. I když jsme věděl jak to dopadne v duchu jsem zoufal nad jiným koncem. King Konga si zamilujete !
Centurion (2010)
No docela masakr. První půl hodina paráda a pak je to tak půl na půl, výprava pokulhává. Jinak slušné akce 3,25* :)
Solomon Kane (2009)
No celkem dobré Fantasty s parádními akcemi a efekty. Za shlédnutí to stojí
Jurský park (1993)
Parádní efekty na tu dobu, který se dají tak trochu srovnat s touhle ;) Parádní výprava!
Gulliverove cesty (2010)
Průměrná komedie se zajímavým nápadem.