Obľúbené seriály (10)
Westworld (2016)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Hra o trůny (2011)
Walking Dead (2010)
Durrellovci (2016)
Nová holka (2011)
Sherlock (2010)
True Blood: Pravá krv (2008)
Seriál, který si mě rychle získal, ale nadšení po nedlouhé době opadlo. Z první série jsem byla nadšená, druhá mi připadala v některých momentech příliš přehnaná, třetí už začala výrazněji pokulhávat a čtvrtá byla pro mě jedno velké zklamání. Upíří? Beru. Vlkodlaci? To k upírům tak nějak patří. Čarodějnice? No dobře, když to musí být... ale už v tomto momentě toho začíná být prostě hodně. Poté, co se přidají ještě metamorfové, víly, panterodlaci, bohyně... Co je moc, je příliš.