Recenzie (1 863)
Bad President (2020)
Nízkorozpočtový projekt, který si vymýšlí, jak se vlastně Trump mohl stát prezidentem. Zase taková sranda to není.
Avenue 5 (2020) (seriál)
A tohle má být vtipné nebo jsem viděl něco jiného?
Westworld - The New World (2020) (séria)
To natáčení muselo být tak drahé, že prostě nezbyly peníze na scénář... jinak si tu impotentní prázdnotu v nablýskaném kabátku nedovedu vysvětlit.
Sprítomnení (2019) (seriál)
Pecka. Po dlouhé době seriál, u kterého délka zdaleka nepřevyšuje potenciál tématu a těším se na další sezónu.
Červený trpaslík - Země zaslíbená (2020) (epizóda)
Holly je zpět a v plné síle!
Rodičia - No Sleep (2020) (epizóda)
Vtipná sonda do života tápajících rodičů. Přišlo mi to vtipné i z pozice rodiče, kterou mnoho podobných situací zažil na vlastní kůži. Bohužel každý další díl slabší s důrazem na přehnané situace, které Freeman přehrává a vulgarity, které jsou v mnoha případech neopodstatněné.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
Začalo to slibně - Picard, pohodové tempo, důraz na příběh a ne zvraty. Bohužel v půlce se to změnilo a to k horšímu. Ke sračce typu Discovery, tbh. Konec utrpení.
Slušní chlapci (2019)
Ritchie at his best!
Carnival Row (2019) (seriál)
Všechno to pozlátko, efekty, drahá výprava, fantasy prvky... nic z toho nepřekryje dost podprůměrný příběh a slabý scénář. Je to škoda, protože na všem ostatní si tvůrci dali záležet. U takových seriálů se člověk nemá sám sebe přesvědčovat, aby se podíval na další díl.
Nebo s.r.o. (2019) (seriál)
Komedie, kde Steve Buscemi hraje boha, je pro mě něco neodolatelného. O to větší přišlo zklamání, když výsledek není vtipný, příběh neutáhne ani 7 dílů pod 20 minut. Katastrofické zazdění dobrého nápadu a dobré obsazení, které přišlo úplně vniveč.