Obľúbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
Hviezdna brána (1997)
Bratstvo neohrozených (2001)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Souboj dvou geniálních mozků, kdy oba hrdinové se dopouští omylů a chybných dedukcí. Kdy se oba pokouší zjistit identitu toho druhého. Kdy v příběhu nastávají zvraty a napětím si okusujete nehty. Kdy všechno je doprovázenou vynikající hudbou. Jeden z těch seriálů, kdy jsem si nemohl dovolit jakoukoliv pauzu mezi díly trvající déle než 30 minut. Dílo navíc nese i něco k zamyšlení. Morální stránka vraždy, korupce související s mocí... Ikdyž po určité události (nechci spoilovat) už seriál ztratí ten správný šmrnc, tak si stále zaslouží plné hodnocení.
Červený trpaslík (1988)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Xena (1995)
Kdo by neznal Xenu? Skutečnou hrdinku, která nám osvětluje, jak to v té historii skutečně bylo s hromadou legend. Ne, vážně. Hodně lidí na to nadává, ale taky jsem tu četl zajímavý názor, se kterým souhlasím. Má se prý u sledování jednoduše vypnout mozek a prostě sledovat prsaté holky v těsném oblečení (a že scény s amazonkami jsou fakt super :) ). Navíc, když se objeví známý příběh řízlý trochou toho humoru...Je to primitivní zábava, ale občas to některým lidem, jako třeba mně, stačí.
Myšlienky vraha (2005)
Já si výrazně dovolím nesouhlasit s některými významnějšími lidmi, kteří komentovali. Narozdíl od CSI:(Nějaké město) zde vidím konečně nějakou originalitu. A ona originalita spočívá v oboru, který mě fascinuje. Psychologie. Profilování pachatele a jeho následné nalezení je dle mě vyvedené. Je tu ono zaměření na způsob dopadení pachatele, které mě ani po více zhlédnutých dílech neomrzelo. Což u CSI říci nemůžu...to sice oplývá zajímavými případy, chybí jim ale ta správná chutná poleva, která mě donutí těšit se na každou další porci. Přidám-li si k tomu sympatický kriminalistický tým, pak se rozhodně jedná o můj nejoblíbenější krimi seriál. Snad jen některé typicky americké scény jsou na obtíž. Což je jen drobná vada na kráse, která se dá přežít.