Recenzie (214)
Krize (1992)
Film, který ani více než po 20 letech neztrácí nic na své aktuálnosti.
Za všetkým hľadaj ženu (2022)
2 hvezdy za Hanku a za Danu Kolarovou, jinak příběh - nula, humor - nula, Ostrava - pěkně nasnimana. Jeden by nevěřil, že se má film odehrávat prave tam. Mmj. Moc mi chyběl typicky prizvuk. Ten pravým Ostravakum nevymaze ani 20 let v Praze. Kura, tak jak je možné, že tu ani fň.
Wellmania (2023) (seriál)
Na Celeste jsem se velmi těšila. Že scenáristé nechají ležet ladem její talent a půjde o až tak nevyužitý potenciál, to jsem netušila. Celeste skvělá, škoda, přeškoda.
Veľryba (2022)
Dokonalý návod na pomalé sebetrýznění vedoucí ke smrti proložené okamžiky filosofie a práce pro psychoanalytika. Skvělý výkon Brendana Frasera.
Il Boemo (2022)
Velmi jsem se těšila na film o Josefu Myslivečkovi a jsem, bohužel, velmi zklamána. Kostýmy jsou krásné, scénicky jsem spokojená, ale mít příběhu se trhá a šmodrchá jak bavlnka z Činy. Skoda. Tak silný příběh a hudba, a tak zahozená příležitost. Doufala jsem v druhého Amadea, marně.
Ruce v záruce (2022) (TV film)
Mně se tahle chuťovka líbila. Anna je skvělá. Umí hrát a komediálnost má po rodičích. Roman Zach, zde jako klidná síla a mladý Jan Dlouhý je podobný tatínkovi a kéž by dorostl jeho kvalit. Pohodovka na večer jako dělaná.
Účastníci zájazdu (2006)
Myslím, že tohle už patří mezi klasiku. A hlášky zlidověly. Co si víc přát.
Síla psa (2021)
Herci skvělí, krajina nádherná. Scénář nuda. Neurazí, nenadchne. Ale každý to máme jinak.
Zázračné houby (2019)
Skvělý dokument. Plísně a houby mě vždycky fascinovaly a nepřestávají... Příroda..., už bychom se mohli zapojit a ne jen brát.
Angelika a kráľ (1966)
Dávám pět hvězd - zejména pro úžasný dabing, předně pak paní Libuše Švormové a za hudbu.