Posledné recenzie (2)
Doba ľadová 2 (2006)
Jeden z mála animáků, který si ke mně ještě našel cestu. Pohodová záležitost na rodinný večer a především bez otravnosti, to je pro mě vzácnost!
Kde bolo, tam bolo (2011) (seriál)
Jeden z mých oblíbených, vedle všech těch krváků a otravných detektivek je to pěkné odlehčení. Jen Snow White už začíná být po první sérii trošku otravná.
Posledný denníček (3)
The Perks of being a Wallflower
We´re infinite!
Tomuhle filmu chybí k dokonalosti hodně málo, vždycky mě dostane..