Recenzie (942)
Blue - Bus (2020) (epizóda)
Simpsni maji speciální čarodějnický díl, Rick a Morthy intergalaktickou kabelovku a Bluey díly s babičkama.
Blue - Escape (2020) (epizóda)
Ještěže James Bond neměl děti. Jery Lee potřebuje vlastní spin of.
Blue - Charades (2020) (epizóda)
Real shit u babičky. Tohle se fakt děje, když dáte děti k jejich prarodičům.
Blue - Teasing (2019) (epizóda)
Šaralanda už zdomácněla i u nás.
Šógun - Sluhovia dvoch pánov (2024) (epizóda)
Už to jede. Intriky, intriky, intriky. Martin je v porovnání s reáliemi vykreslenými v Clavellově eposu, tak trošku Josef Lada a jeho fantasy pupísci koucour Mikeš a jeho zvířecí přátele. Po druhém dílu...okamžitá klasika. Měl bych někde dohnat první verzi, ať si to porovnáme...
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Do prdele jo. Game of 玉座. Naprostá epika. Feudálně odporné, televizně pompézní, hystoricky nesmlouvavé. Snad to FX udrží co nejdýl.
Metóda Markovič: Hojer - Rodinná záležitosť (2024) (epizóda)
Je li Kozub v očích mnohých Vladimír Menšík, je Uhlík v těch mých Josef Kemr.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Marhoul jako zakletej děrek je je vlastně docela předvídatelnej prvek, ale asi bohužel nejzábavnější.
Metóda Markovič: Hojer - Posledná facka (2024) (epizóda)
Druhá půlka předešlé epizody až na zanedbatelné vyjímky potvrzena. Mišík skoro není, i to je důvod páté hvězdy.
Jednorožci vs. medvídci (2022)
Představte si ty nejzásadnější valečné filmy a spojte je do jednoho s barevnými medvídky, tajemnými jednorožci, matkou přírodou a chuti všemu poroučet a ovládat. Ano, vyjde vám z toho znepokojivá věc. Žádnejofrk u kreslenýho Rka nečekejte.