Recenzie (942)
Metóda Markovič: Hojer - Ženská obeť (2024) (epizóda)
Rekvizitář a Uhlík za jedna. Lněnička už se taky zaryl pod nehty. Režie, scénář a především dramaturgie se potácí na samé hraně klasifikace. Druhá půlka je po většinou výborná, akorát mám pocit, že to tak zrovna vyšlo....tak snad si to třetí díl obhájí. Mišík je navíc, ať počítám jak počítám. Doufám, že na konci zjistí, že je to Markovičův Tyler Durden, nebo mimozemšťan z budoucnosti.
Sněží! - Serpiente (2018) (epizóda)
Ta doklíčovaná krev z bodnutí a z bělma to trošku zabíjí.... Doslova.
Sisu (2022)
Pokud se pořád ptáte, kam se poděla sedmá roty...věřte, že je na sračky. Zařídil to jeden vyschlej finskej fosil. Především proto, že se mu zkrátka nechce chcípnout. Do půlky filmu je to uvěřitelná jízda, s nádherným záběrováním. Pokud je laponská příroda s chcípajícíma náckama krásná podívaná. Pak se to zvrhává v revenge střílečku, která baví, ale nenadchne.
Metóda Markovič: Hojer - Možnosť liečby (2024) (epizóda)
Estébácké humoresky. Moc jsem si přál českýho Mindhuntera. Moc. Tak moc, že jsem z pilota šokovanej až znechucenej. Jakmile mám u čehokoliv, na co koukám prostor přemýšlet jak bych to udělal jinak, je to ztráta minimálně hvězdičky. V tomto případě si až moc často říkám, proč to kurva natočili, tak jak to natočili. Tady se budou hledat důvody proč jakoukoliv hvězdu udělit. Herecké výkony a dialogy z naprostého dobového realismu, během scén upadají do parodického plácání a estrádního přehrávání. Zlatej Pachl.
Bluey (2018) (seriál)
Vemte civilnost a konvenčnost Peppa Pig a propojte jí s prapodivným, ale za to dost především pro rodiče poučným a inspirativním Bingem a máte zaručenou raketu vystřelenou na oběžnou dráhu oblíbeností mezí dětmi, ale především jejich rodiči. Konečně Vám čas strávenej s dětmi u dětského pořadu od Disney nepřijde jako ztracenej, ale naopak přínosnej.
TY - Série 4 (2023) (séria)
Novej směr sledování je paradoxně zajímavej a hodně fresh. Ale....všechno ostatní je vlastně né kritika, nebo satira, ale jen parodie. Britská série nepůsobí jako british, ale fucking Gossip. Posedlost zesmešňovat a bagatelizovat neexistující miliardáře, už v současné době převýšila únosnou mez. A v You už je to nad očekávání nudný a trapný.
TY - Série 3 (2021) (séria)
První dva díly jsou jak z mého života. Výborná kritika současně nuklear familly. Zápletka je uspokojivá, i když místy drhne a scénaristické berličky jsou sice díky všemu ostatnímu atraktivní, ale i prkouknutelné a vlastně na tak chytrostí se rádo připomínající dílo, i dost naivní. Laťka nepřekonána a úrověň udržena.
TY - Série 2 (2019) (séria)
Joe už není Joe. Beck už není vůbec a novej objekt se vybarvuje postupně, pozvolně a dostatečně. První série se za mne brala až moc vážně, zde se ta nadsázka jemně vrývala za nehty, ale znáte jak to je se špínou za nehty. Je potřeba jí odstranit. Zajetej vzorec vystavování zápletky, vlastně ani nezačně nudit, ale nešokuje. Naopak je jediným logickým vyústěním a je otázkou zda se mi líbí nebo ne.
TY - Série 1 (2018) (séria)
Dexter z bravíčka. Začátek roztomile chytrej. Stalkerství by nemělo být takhle sofistikovaně sexy. KOuká se na to celkem dobře, ale víc než Mindhunter feel čekejte Gossip.
Adikts - Zkratky (2024) (epizóda)
Na chvilku (cca33 min) zapomínám, že koukám na umě zkonstruovanou agitku proti drogám.... Celkem se bavím a tak trošku tuším, že jde o vrchol téhle sérii.