Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Stydím se za to, že jsem film viděl relativně nedávno, omlouvá mě určitě ale fakt, že v době vzniku bych ho nechápal. I tak si ale získal moje srdce a určitě patří do mé TOP mezi filmy. Vězeňské prostředí, síla lidskosti, vůle žít, to je to málo co film charakterizuje, ovšem o tomhle filmu se nemusí psát, tohle se musí vidět.
Nezabudni na mňa (2010)
Luxusní drama nabité emocemi se skvělým hereckým obsazením
Ľahko ju zbaliť (2010)
Podle hodnocení bych řekl, že je to spíše sníměk pro teanegry, protože v době když jsem ho viděl poprvé, tak jsem na něm mohl oči nechat, jo, asi za to může Emma Stone, ale to nic nemění na tom, že mě to velmi překvapilo a to dost pozitivně. Zas trochu něco jiného...
Osudový dotyk (2004)
Asi neznám lepší mysteriózní filmek, od začátku do konce jsem si kousal nehty a hltal každé slovo
Yes Man (2008)
tento snímek poznamenal můj život, teď už uznávám pouze "ANO"
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
tento film je rozhodně nezapomenutelný zážitek, dostává mě skvělý nápad, famózní děj a naprosto strhující hudba
Drive (2011)
Lepší film jsem letos v kině neviděl. Nevim, co bylo to, co mě tak dostalo, jestli ta jednoduchost, děj nebo ta atmosféra. Minimum dialogu, maximum filmového požitku
Agent bez minulosti (2002)
Velmi kvalitni thriller. Jednička mezi 007. Skvělý herecký výkon Matta Damona, skvělé zpracování, skvělá zábava
500 dní so Summer (2009)
Přímo jako ze života, pouze ve filmovém provedení a daleko nápaditější
Kúpili sme ZOO (2011)
Pěkná pohodovka na sváteční den. Mohl jsem úplně vypnout a jen se nechat unášen bláznivým nápadem, kde si svobodný otec zamane přestěhovat, aby nemyslel na svou zesnulou ženu a místo aby si koupil domek ve městě, koupí zoo. Je ale pravda, že mě to na konci docela vzalo. Pěkně natočeno.