Recenzie (24)
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Pouhá napodobenina Dr.House.Těžko se to vyrovná originálu.
Súdny deň (2008)
Nic nového,nic originálního.Svět rozdělený na dvě strany.Na jedné straně ti "civilizovaní" kteří se bůh ví proč uchýlili k životu ve stylu středověku.A na druhé straně "divoši".Kanibalismus,násilí a podobně.A také jste si toho všimly?Každý z těch "divochů" měl buď tzv.číro nebo dredy.
Sherlock (2010) (seriál)
Výborné!BBC to zase zvládly.
TOP STAR magazín (2008) (relácia)
Televizní ekvivalent bulváru... čistě jen šťourání se v cizím soukromí+pár hloupích prúpovídek....
Paul (2011)
Možná to bylo trochu míň uhozené než Hot Fuzz nebo Shaun of the dead ,ale líbilo se mi to.
Thanksgiving (2004)
Kdyby se jednalo o opravdový film,byla by to bezpochyby ujetá úchylárna.Ale jelikož se jedná fiktivní trailer je to dost dobré a vtipné.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Ostatní díly byly také přehnané ale tohle je moc...Neměli tam cpát mimozemšťany.
Lovecká sezóna 3 (2010)
Toto nebylo povedené...Předchozí dva díly byly v pohodě ale tohle už za moc nestálo...
James Bond: Casino Royale (2006)
Nudné,přehnané,zbztečně násilné... Bond se mi nikdy moc nezamlouval...
Apokalypsa: Posledný deň Zeme (2010) (TV film)
Konec světa,vyvolení,zkáza,mimozemšťani... Klasicka náplň dnešního "béčkového" katastrofického filmu... Doopravdy nemám rád béčkové filmy které si o sobě myslí jaký hit z nich bude hit...