Obľúbené filmy (10)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Skvělý, velmi mile překvapující film. Těšila jsem se na něj, ale nečekala jsem, že se až tak povede. Podle mě je lepší než jednička, dokonce i lepší než kniha (což je skoro neskutečné). Jsou tam pasáže, které se asi nevysvětlí bez přečtení knihy, ale je jich minimum a nejsou to ty nejzásadnější. Za mě je to rovných 100%.
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
I kdyby byl celý film naprosto o ničem, zaslouží si tech 5* už jenom za píseň The Hangigng Tree.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
super od zacetku az do konce. Dobrý obsazení rolí a hodně dělá i skutečnost že se příběh opravdu stal
Pýcha a predsudok (2005)
Mám hodně ráda Jane Austen a nejvíc její dílo Pýcha a předsudek, takže mě hodně potěšilo, když jsem se na tenhle film poprvý podívala. I když se ve všem nepodobá úplně knížce, což ostatně asi většina filmů, obsazení Keiry jako Elizabeth a Matthewa MacFaydena do role pana Darcyho se opravdu povedlo. K tomu dobrý výběr hudby a rzohodně nejlepší ztvárnění z děl Jane Austen. I když trochu zamrzí že nemáme tu americkou verzi :p
Kúpili sme ZOO (2011)
Fakt super! :p nic víc asi nedodám.... koukněte sami :)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Urcite nejhezci animak z roku 2010
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
První vyprávěný film, který se mi opravdu líbí. :)
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman to líp ani zahrát nemohl. Je to asi jeden z nejlepších filmů vůbec. 100%