Posledné recenzie (108)
Upírov pomocník (2009)
(5/10) Byl jsem sice upozorněn, že to s knihou nemá téměř nic společného a tak jsem se film snažil nebrat jako adaptaci, ale samostatné dílo, jenže ani to příliš nepomohlo. Je to prostě taková splácanina inspirovaná hlavně prvními třemi díly. I tak to ale určitý styl má a bylo mi líto se přiklonit jen ke 2*, jenže jsem nedávno dočetl šestý díl a k nižšímu hodnocení se klaním právě proto, že ona volnost a tím i možná nepříliš velká úspěšnost prvního filmu nejspíš zabila jakoukoli šanci na zfilmování příběhu z druhé trilogie, který by jako film mohl mít opravdu hodně velký potenciál. Škoda. Jako oddechový film pro nenáročné ale ujde.
Repo: Genetická opera! (2008)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Souhlasím, že se víceméně nedá k ničemu přirovnat, protože nic podobného jsem skutečně ještě nikde neviděl. Právě díky své bizarnosti se spoustě lidem líbit nebude, ale mě tenhle styl sedí a líbilo se mi vše od vizuálu až po hudbu.
Denná hliadka (2006)
Srovnávat s knihou zde už nemá cenu, film si z ní vypůjčil pár motivů a jinak si jde vlastní cestou. Hlavně první půlka se mi hodně líbila a výměna těl byla super. Ke konci jsem autora scénáře podezíral, zda nejede v nějakých drogách, ale nakonec proč ne. Docela fajn úlet. Ač se tedy nemůžu přinutit dát filmům plné hodnocení, jednou za čas si je vždycky rád pustím.