Recenzie (84)
Zombieland (2009)
Konečně pořádná černá komedie!!!
Miss Marec (2009)
Úchlné, nevkusné, sprosté... Nechybí takové věci jako sex, fekální humor a jeden dement... Čili přesně jak to mám rád
Salton Sea (2002)
Dobré, ale přeci jen slabší než filmy podobného ražení
Temný rytier (2008)
Špatné to rozhodně nebylo, ale tak nějak jsem po tom humbuku očekával větší nářez... ALe možná je to tím, že mě už Batmanovky moc nebavěj...
Iluzionista (2006)
Velmi dobré, ale závěrečná šokující pointa mi byla jasná již po pár minutách a přečtení o čem film vlastně je...
Sexi zombie (2008)
Naprosto příšerní herci, dialogy a děj, ale občasné závany vtipu, goru a koz...
Kráľ videohier (2006)
Hodně slabé... Znovu to fakt vidět nemusim
Requiem za sen (2000)
Hodně depresivní a syrové, ale něco mi tam chybělo... Nebo možná přebejvalo
Nezvratný osud 4 (2009)
Můj první film v 3D kině a jednoznačně plné hodnocení... Ano šel jsem na čtvrtý díl filmu kde jsem znal jeho koncept a věděl co od něho čekat... Kdo si myslí, že čtvrtý díl přinese něco nového, tak je buď najivní nebo... Však víte
Nevyhrožuj (1996)
Normálně mám rád přiblblé a nechutné parodie, ale tady mě to nějak a na pár věcí nezaujalo Maj o mě zájem v General Motors :D