Recenzie (183)
Cesta do New Yorku (2007)
pohádka pro dospělé která nejednou vám přivodí husí kůži ikdyž zpočátku se ztrácíte v ději.
Výchovný tábor (2007)
zajímavý film pokud se nebude hodnotit podle zavádějících údajů.... ochota podsoupit bolest a utrpení pro lásku ....
Valkýra (2008)
Docela povedený snímek s bohužel jasným koncem. Brilantní Tom Cruise. Příběh je napínavý. Nenudíte se. Pobavila mě hláška z kina kdy jeden povídal druhému že bylo od začátku jasné že atentát nebyl úspěšný. :-D ale to ví celý svět když hitler žil skoro do konce války. Jinak také tu je vidět letište Tegel v Berlíně, které bylo před nedávnem definitivně uzavřeno.
13 Most Beautiful Women (1964)
kupodivu lepší než kluci a to jsem se těšil jak se nad chlapci budu rozplývat a docela jsem byl zklamán. Ideálem 60. let byl chlapec s cigaretou což mě moc nebere. Slečna s kartáčkem byla nejlepší.
The Thirteen Most Beautiful Boys (1964)
nic moc... ale asi v tehdejší době nejhezčí kluci...
Blow Job (1964)
Tak logicky mě tento snímek zaujal nejvíce :D nad ním by se dalo velmi dlouho polemizovat ale sledovat někoho 35 minut jak se chová při orálním sexu bylo trochu voyerské. Ale soudě jeho mimiky to bylo dobré :D sice němý film ale kdyby Andy chtěl tak ho i nadabuju :DDDD
Kiss (1963)
Jako líbat se 41 minut vkuse to chce výdrž :-)
Austrália (2008)
ošklviá příroda, to nemohu říct :)
Oko dravca (2008)
No mně se to líbilo :D trocha akčního mi nevadila po dlouhé době. na takový film jsem vždycka čekal a dočkal jsem se :)
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
dobře natočené, dobrá zápletka, ale nějak mě to neuchvátilo. A taky jsem už dlouho nezažil tolik mrtvých :D