Posledné recenzie (107)
Saw X (2023)
Buď stárnu a moje standardy se snižují nebo to bylo fakt dobrý. 😁 Můj žaludek toho už zažil tolik, ale tady mi bylo reálně špatně z některých scén. Opravdu moc dobrej film, člověk si říká, že už ho nemůžou překvapit a ono jo. Mám docela velký zájem setkat s člověkem, co vymýšlí ty pasti, musí to být osobnost. 😁
Batman (2022)
Po zdejším velkém csfd hypu jsem se celá natěšená vydala do kina. No, žádný zázrak se nekonal, Pattinson je stejně nesympatickej, otravnej a ubrečenej jako dřív. Stupidní dialogy, které se odehrávaly ve stále stejných lokacích, to vše za velmi slabého osvětlení. Hlavní zaporák se snažil až moc, působil komicky a nedokázala jsem ho brát vážně. Pokud mě nenadchne nic moc jiného, většinou se to dá zachránit hudbou, ale tentokrát ne. Neustále se opakující dunící, cvakací (za mě úplně zbytečně zvolené) zvuky, mě extrémně rozčilovaly a naopak odpoutávaly moji pozornost. A na to všechno jsem musela koukat nekonečné 3 hodiny. Upřímně vůbec netuším, jak se tu vzalo hodnocení 85%, mně ten film přišel absolutně o ničem. Nečekala jsem dalšího Nolana, spíš jsem doufala v něco podobně atmosférického jako Joker, ale výsledkem byl nudnej brak, kterej si už znova nepustím.
Scary Movie 5 (2013)
Jako byla to blbost, o tom žádná. Ale docela to utíkalo,některé vtípky byly povedený, já se bavila, navíc žádná přehnaná stopáž. A oceňuju odkazy na opravdu hodně filmů napříč žánry, tím spíš mě to vtáhlo a to jsem na film přepla náhodou a už jsem ho dokoukala, což se mi moc často nestává. :D
Posledný denníček (10)
Seznam filmů 2024
1) Borderlands
2) It Ends with Us
3) Trap
4) The Wild Robot
5) Wolfs
6) Speak No Evil
7) Beetlejuice Beetlejuice
8) The Wolf Man
9) Conclave
10) Terrifier 3
11) Venom: The Last Dance
12) Smile 2
13) Piece by Piece
14) Transformers One
15) Joker: Folie à Deux
16) Please Don't Feed the Children
17) Wicked - Part One
18) Moana 2
19) Gladiator 2
20) Red One
21) The Amateur
22) Sonic the Hedgehog 3
23) Mufasa: The Lion King
24) The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim
25) Karate Kid
26) IF
27) Back to Black
28) The Strangers: Chapter 1
29) The Fall Guy
30) Tarot
31) A Quiet Place: Day One
32) The Watchers
33) The Crow
34) Deadpool & Wolverine
35) Inside Out 2
36) Kraven the Hunter
37) Alien: Romulus
38) Furiosa: A Mad Max Saga