Recenzie (30)
Búrlivé výšiny (1992)
Ryuichi Sakamoto:)
Odložený prípad (2003) (seriál)
Fly away, Saving Patrick Bubley.
Modrý pták (1993) (TV film)
A to jenom kvuli Bare Hrzanove...
Noc v ráji (1983)
Tak asi takhle - film to není dobrý. Rozhodně ne po technické a řemeslné stránce. Scénář nemá špatný nápad, ale něco tomu prostě chybí. Nicméně je to už spoustu let co jsem tenhle film viděla a kdybych ho hodnotila tehdy byl by to jistojistě odpad.Ale časy se mění a tak i já musím uznat, že ačkoliv pro to nemám logické vysvětlení tak mi tohle dílko utkvělo v paměti a pokaždé když někde slyším píseň "Heaven" od Bryana Adamse tak vidím poslední záběr filmu a cítím tu atmosféru - jak sedí u stolu a drží se za ruce a nemusí nic říkat protože vše je už dávno vyřčeno.A cítím se dobře.Nemůžu si pomoct.
Nesvadbovo (2010)
Marnost nad marnost.
Schodiště (1993) (TV film)
A to jen kvůli obsazení. Jinak mi přijde neuvěřitelné, že se něco takového vůbec dostalo do výroby.
Hraběnky (2007) (seriál)
Přesně si pamatuji první díl. Musela jsem přidat zvuk neboť jsem nerozuměla hercům (abych později zjistila, že v hlasitosti to není) a občas jsem se přistihla jak nakláním hlavu abych "vyrovnala" pohled kamery. A teď věcně. Já mám českou tvorbu ráda.Tenhle seriál má dobrý scénář a taktéž obsazení. Výběr lokací je luxusní a některé "krajinkové záběry" jsou mimořádné. Herecké obsazení výborné a navzdory komentářům já nemám s Josefem Abrhámem s jakožto zemědělcem vůbec žádný problém. A musím přiznat, že určité hudební pasáže slyším ještě dnes. Ale kamera je kámen úrazu.Vidět (či nasnímat) některé scény jinak než je obvyklé se nevydařilo. Alespoň pro mě. Pohyblivá kamera v místech, kde je to spíše naškodu, statická když není třeba a občas jsou záběry kamery "nepřítomné situaci" a to ve mě navozuje pocit jako by se ten záběr ani té dané scény netýkal. Je hezké mít vizi a snažit se to dělat jinak, ale tady se to prostě nezdařilo.
Farmář hledá ženu (2010) (relácia)
Nevím zda by se to nemělo jmenovat spíše "Žena hledá farmáře". A Laďka Něrgešová? To je jako kdyby "Na plovárně" uváděl Leoš Mareš. Špatná volba.
Pod toskánskym slnkom (2003)
Mě se to moc líbilo. Sice nic zázračného, ale také nic laciného. A Diane Lane je krásná stejně jako Toskánsko.
Lovec a prenasledovaný (2006)
Výborně obsazené hlavní role a skvěle rozehraný příběh. A kupodivu nejsilnější okamžik přichází když se divák dozví jak to skutečně bylo u "Seraphim Falls". Ale konec je skutečně zvláštní. Ano...zvláštní...