Obľúbené filmy (10)
Misia (1986)
Guľový blesk (1978)
Prázdniny v Ríme (1953)
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Tanec s vlkmi (1990)
Vesničko má středisková (1985)
Malý Budha (1993)
Já nemůžu jinak. A scéna nástupu armády proti sedícímu Siddhartovi je úžasná. Co je pro mě u tohoto filmu ale zásadní je hudební počin Ryuichi Sakamota. Slovy nepopsatelné...
My Fair Lady (1964)
Medveď (1988)
Krásně dojemný příběh v nádherné krajině s úžasnou hudbou a s hluboce pravdivým sdělením, že "největším vzrušením není zabíjet, ale nechat žít" ...to je pro mě tenhle film.