Posledné recenzie (962)
Mafiánská kadeřnice (2023)
Budem vybočovať z davu, ale mňa to bavilo. Svojrázna mafiánska romanťárna miestami zachádzajúca do WTF momentov, po mojich skúsenostiach s ázijskými komédiami ma to ale nejak extra neprekvapilo. S dabingom si to ale fakt predstaviť nedokážem.
Jedeme na teambuilding (2023)
Na pomery českej kinematografie relatívne vtipná vec, hoci v podstate ide o remake rumunského filmu. Striedali sa tu úsmevné momenty, klišé a scény, pri ktorých som sa pýtal sám seba, čo som to preboha videl. Evelyn bola ako obvykle nechutná a Polnišová ako obvykle hrala úplne vypatlanú postavu.
Minulé životy (2023)
Napriek tomu, že na filme spolupracovalo Júesej, nemá takú tú typickú sračkosladkú atmosféru. Práve naopak, je tu vidieť kórejskú ľahkosť a nenútenosť tak typickú pre ich romantické filmy. Záver chytil za srdce.