Posledné recenzie (53)
Alice Cooper (2014)
Dunn + McFayden zasa raz vytvorili nesmierne cenný dokument, ale tentokrát aj formálne zaujímavý a odlišný. Okrem toho, film je značne metaforický, prelínaný Jekyllom a Hydom, pričom Alice Cooper je na jeho konci aj ten zlý, aj ten dobrý... výborná vec. Teším sa, čo je ďalšie.
Blízko od seba (2013)
Nečakal som, že to niekedy poviem, ale Julia Roberts fantasticky hrá v perfektnom filme. Výborné obsadenie, naozaj napínavá divadelnosť, ktorá mi vôbec nevadila. Celkovo - výborný film, z ktorého možno išlo vytrieskať viac (hlavne z ťaživej atmosféry domu) a ísť viac do hĺbky konfliktov, ale je to, čo to je - dve hodiny naozaj dychberúceho materiálu. To nie je vôbec málo.
Sucker Punch (2011)
Ehm... nie. Vizuálne/strihovo/hudobne fajn, príbehovo neuveriteľná demencia a aj tá akcia bola ku koncu dosť nudná. Celý film je taký... nijaký. Herectvo tiež za moc nestojí (dobre, pekné ženy, ale čo z toho?) a hlavne, celý film sa berie príliš vážne, a to mu strašne škodí - a pritom sa tam dalo natrieskať milión hlášok, odkazov a neviem, čoho ešte. Vyšla by nám v podstate Schwarzeneggerovka, len namiesto Arnieho by bola banda nebezpečných dievčat - to by ma bavilo podstatne viac. Takto je, kdesi v 105 minútach stopáže, schovaných 25 minút výborných videoklipov, a to je málo.