Recenzie (177)
Jack stavia dom (2018)
Trier netočí filmy, ale vytváří rádoby šokující obrazy.
Podraz (2011)
"Velcí muži dělají veliké věci." Ani hvězdné obsazení neudělalo z tohoto snímku velkou věc. Ve výsledku je to jen velmi plytká a nevydařená snaha o kultovní film. Příběh nevyvolá jedinou emoci, scény jsou víceméně o ničem a hlášky nefungují.
Pustina (2016) (seriál)
Je to až k nevíře, ale naši filmaři dokázali natočit i něco jiného než Ulici a Ordinaci. Pustina je temná, hnusná a špinavá. S hutnou atmosférou, autenticky zahranými postavami a bez debilních dialogů. Brilantní.
Nebezpečné pokušenie (2015)
Eli Roth v nejlepší formě! Přesněji - v takové rovině, jaké ho žeru. Výsledkem je chlípná a ironická nadsázka, která zalahodí oku nejednoho filmového fajnšmekra (nebo spíše oku filmového outisty s nadhledem a smyslem pro hodně černý humor).
Brimstone (2016)
Sakra dobré, syrové a drsné. Tenhle western ukazuje všechno, co Tenkrát na západě a Hodný, zlý a ošklivý nechali očím diváka skryté. A rozhodně se nebojí jít až na dřeň, možná až za hranice...minimálně morální.
Psychoville (2009) (seriál)
Moc nudné, moc laciné, moc britské. Tupá fraška s hodně zvláštními postavami. Paradoxem je, že zrovna ty postavy by mohly být zajímavé kdyby... kdyby všechno ostatní bylo pojato úplně jinak. Horor a komedie prostě nejdou dohromady, vždy z toho vzejde zbytečný paskvil.
La La Land (2016)
Hafo nominací na Oscary, pár Zlatých Glóbů v rukávu. A důvod? Asi někde mezi zbytečnými dialogy, nicotným příběhem a efekty jako v devadesátkách. Jediným pozitivem je, že Ryan Gosling pořád vypadá sakra sjízdně a mezi ním a Emmou Stone ta herecká chemie pořád je. Ještě možná ten konec, kde je ve výsledku více emocí a děje než v celém filmu.
Gauneri (1992)
Tleskám krvavému finále, ale ve skrytu duše chci, aby gauneři chytili druhý dech. Tarantinův humor našlapuje po špičkách a nadsázka opatrně graduje. Pro brilantní dialogy a herecké výkony nebylo třeba více než jedné místnosti. Nechtěla jsem, aby tenhle film skončil.
Lovefield (2008)
Kdyby mě hned nenapadlo v čem tkví pointa, asi jsem o dost nadšenější. Ale na krátkometrážní film skvělá vizuální stránka.
Hardcore Henry (2015)
Vzhledem k tomu, že to byl velký experiment, tak 4. Ale ke konci jsem měla pocit, že to trvá už aspoň týden. Koukat 90 minut na něčí ruce, krev všech kolem a X variant Jimmyho začne být po určité době poměrně únavné.