Obľúbené filmy (10)
Pošli to ďalej (2000)
Constantine (2005)
Diablov advokát (1997)
Shrek 2 (2004)
Repo: Genetická opera! (2008)
Lásky čas (2013)
Pokoj (2003)
Nemyslím, že jsem se někdy v životě u jakéhokoli jiného filmu nasmála tolik jako u The Room. Tohle se prostě nedá vymyslet ani zreplikovat a kdo tenhle film viděl, tak ho podle mě nemůže zapomenout. Ideální materiál na chlastací hry, protože alkohol ještě přidává celkové komediálnosti celého snímku, proto je to moje Silvestrovská klasika a pokaždé se nasměju úplne stejně jako poprvé. "Anyway, how is you sex life?"