Recenzie (21)
Ako zachrániť draka (2024)
Některé nápady jsou opravdu pěkné, ale jinak je to scénářem a hlavně dramaturgií chaos. Není to vlastně pohádka, spíš moderně vyprávěná legenda se vší surovostí a epickými hrdiny, do které byly přidány prvky nutné pro současné animáky (zvířecí parťák, humor, blockbusterová akce), bohužel to je moc na sílu a nefunguje to. Nejslabší je ale fakticky scénář, čekejte tedy nelogické odbočky, několik konců a nepochopitelné motivace, což někdo mylně považuje za nedořečenost. Jako bonus si navíc přidejte lehké koření lidově demokratické propagandy…
My, občané Protektorátu - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Forma je zvláštní, ale má to atmosféru a intimitu. Spíš film přináší pocit a náladu. Hudbu musím moc pochválit.
Světem na kole (2024) (seriál)
Nějak seriál není ani o kolech, ani o cestování. Komentář měli hoši nechat radši na někom jiném. Nesedlo mi to.
Outsider (2020) (seriál)
První díl vážně super, ale každý další díl je slabší a slabší, až se protrápí do posledního, banálního a hloupého závěru. Taková škoda. To se mi snad ještě nestalo, abych viděl takový propastný rozdíl v kvalitě mezi úvodem a koncem seriálu.
Vůně krétské kuchyně s Miroslavem Donutilem (2016) (seriál)
Vůně kreténské kuchyně...
Pieseň mora (2014)
To prostě musí zasáhnout každého, kdo má alespoň trochu umělecké cítění. Ty barvy a tvary, to je něco!
Karel Sabina a jeho doba (2014) (TV film)
Zajímavý portrét Karla Sabiny, úplně mě nenadchla hraná část dokumentu, ale komentáře odborníků jsou velmi dobré.
Mikres Afrodites (1963)
Moc hezká, živočišnou sexualitou a erotikou nabitá, podívaná. Rozhodně stojí za vidění, už kvůli skvěle zvládnuté filmařině a dokonalé hudbě.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Já se tomu moc nesměju, asi se taky nechám vyšetřit...
Léčitel mezi dvěma světy (2010) (TV film)
Mně teda přišel ten chlap dost divnej a vůbec všichni tam. Trochu sekta, ne? Navíc nepadlo ani slovo o nějakejch výsledcích...