Posledné recenzie (43)
Let’s Dance: Revolution (2012)
Choreografie a OST velice dobré, zbytek nestojí ani za řeč, raději. Ale v Kině fajn zážitek.
Oceľová päsť (2011)
Neskutečné plytký film, čitelný už od začátku a navíc s pro mě neskutečně nesympatickým Dakotou Goyou. Tolik klišé v jednom filmu, to se jen tak nevidí, ale to se tak nějak od mainsteamu asi očekává, nebo očekávat má. XY minut jsem čekal na ten zvrat, kdy do té doby všechno krásně klape, ale pak se to podělá, a říkal si za kolik vteřin se tento zvrat vyřeší, jsou to tak tři minuty no, nevím přesně a koukat znovu na tento film mě nedonutí ani Evageline Lilly, která by se měla držet držet od plátna na hony daleko. Každopádně efekty jsou parádní, je to přesně ten film, na který se oplatí jít do kina a když vylezete řeknete si: "Ale jo, tak dalo se to nooo."
Nová holka (2011) (seriál)
Povedený seriálek, na který však ale u mne přijde řada, až když není na co jiného kouknout a není čas na film...Nicméně daleko více by mu slušela jiná hlavní představitelka, která se mi tam vůbec nelíbí a to její pitvoření ,nebo co to vlastně je, mi občas leze i na nervy. Nicméně pánové(jako vždy :D) to zachraňují a dodávají seriálu takový zvláštní, těžko definovatelný šmrnc, víc než vtipně tento seriál působí tak nějak mile a spíš než záchvaty smíchu u vás vyloudí takový ten lehký úsměv, nicméně mnohdy dlouhotrvající...Hannah Simone je potom třešničkou na dortu :P